torsdag 17. september 2009

Gleder meg...


...til vi skal ta i bruk denne døra igjen.
Lurer litt på hvor det blir.
Sitter og blar i gamle oppussingsbilder, og fant dette fra vi pusset opp stua. Vi har revet veggen og laget åpen løsning, så døra er ikke i bruk. Men, når vi blir ferdig med å pusse opp hele huset skal den inn igjen et sted. Det tar bare så lang tid...
Grønnfargen ,- i litt forskjellige nyanserer, er det mye av bak lag med maling. Jeg har lyst til å ta den opp igjen i ett rom, men er usikker på hvor. Blir spennende å se hva det ender med... Men, nå er det et års pause før vi tar tak i neste prosjekt,- tror jeg.

3 kommentarer:

  1. For en vakker dør!!! Vi har noen gamle, men ubrukte, vindusrammer som er helt like vinduet i døra di.. Jeg har en drøm å få satt glass i de, og få brukt de en gang i fremtiden :)

    Ha en flott søndag!

    Hilsen Fru K

    SvarSlett
  2. Hvis ikke må du sende dem til meg så jeg kan bruke dem i glassverandaen min :)

    SvarSlett
  3. Nydelig dør. Akkurat en sånn skulle jeg hatt mellom gangene i Hundreåringen. Der står en fryktelig finerdør fra 60-tallet. Så om du ikke får bruk for den...

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen en kommentar hos meg. Takk for besøket!