fredag 30. april 2010

Litt flaks skal man ha.




Svigermor var på antikkmesse i vikingskipet i helgen.
Hun fikk i oppdrag å kjøpe en hylle til pyntehåndkleet jeg har arvet.
Hun ringte fra messen og spurte om jeg ville ha den hvite eller den lyseblå.
Vi ble enige om det lyseblå, siden vaskerommet er blått.
Når jeg fikk hyllen så så det ut som det var eksakt samme farge.
Skulle tro hun hadde hatt fargekoden og malt.
Etter som lyset skifter ser jeg at fargen er litt lysere/gråere,
men den passer fortsatt godt inn.
 Merkelig å se hvordan fargene skifter med lyset,
- og særlig hvordan disse to forandrer seg ulikt.
Uansett fikk jeg en fin hylle, til et vakkert,
men dessverre litt falmet, pyntehåndkle.
En flott bursdagsgave! :)




2 kommentarer:

  1. Så fint det ble... Fargen var jo kjempe fin uansett om den var litt annen enn veggen.
    Snill svigermor du har som jakter litt for deg,

    Ha en fin helg

    Klem

    SvarSlett
  2. Hei på deg.

    Flott blogg du har. ;o)

    Give away på bloggen min.

    Ha en fin dag.

    Klem Simone :o)

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen en kommentar hos meg. Takk for besøket!