tirsdag 25. august 2009

Lenge siden sist...

Her har det vært en travel sensommer med jobb og skolestart, så det har blitt lite blogging. Huset er som det var, garasjen er på vei opp og hagen bugner av epler og plommer, som delvis råtner på treet.


Jeg kan jo vise dere noen bilder av en speilkonsoll vi har i gangen. Den er gammel og kommer fra gården min, men var dessverre malt knall grønn en gang på åttitallet, så jeg måtte male den hvit. Jeg fant en toppdel på loftet som skal males og være over. Den er orginalfarget, så det skjærer litt i sjela å male den, men det må nok til. Får ikke malingen pent av det andre. Litt vanskelig å ta bilder siden den står på toppen av trappa... Jeg ser at jeg må friske opp med noen blomster, lys e.l. på den :)








3 kommentarer:

  1. åååh den var nydelig.heldig du som har en slik skatt;)

    SvarSlett
  2. Så fin den ble med hvitmaling!!!! HAr du forresten sett paviljongen min som jeg fikk idèen fra da jeg så ditt vakre lysthus? Er SÅ fornøyd, så tusen takk;-) Klem, Marianne

    SvarSlett
  3. Så flott det var! Skjønner godt at det er litt leit når fine ting er malt i tidligere tider, men det kan man dessverre ikke gjøre noe med. Jeg har også et par slike ting, og da får man bare gjøre det beste ut av det. Det ble lekkert i hvitt, da :)

    Ha en fin torsdag :) Hilsen Margrethe

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen en kommentar hos meg. Takk for besøket!