lørdag 16. april 2011

Litt gal...

Det er en del som rister litt på hodet over min interesse for gamle ting. - Eller i deres øyne søppel... Og jeg er kanskje litt rar, tenker jeg, der jeg står i garasjen og sukker: "ååå så vakre!" Gjenstandene jeg synes er vakre er nemlig et par gamle slitte dobbeldører. De står i en stabel i garasjen og venter på å få plass i vårt hus. Planen er å male dem hvite og få dem på plass i en åpning hvor det opprinnelig var slike dører. Men de er vakkert slitt og har potensiale til litt av hvert. Dekor, hodegavl, arbeisbenk... I min gale verden er de potensielle til mange vakre oppgaver. Så får de andre bare riste på hodet.









I mellomtiden setter jeg utrolig pris på at baderomsmøbelet vårt har fått plass i finalen! Tuuusen takk til alle som stemmer på oss!

Påskehilsen fra

Sveitserhus og Rosehage


- Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselig om du legger igjen en kommentar hos meg. Takk for besøket!