søndag 9. januar 2011

Valget falt på...

...Henriksdal fra ikea:-)

Jeg ser at bildene jeg tar med iphone blir veldig uskarpe. Jeg skal ta noen nye i morgen...




Jakten på de perfekte stolene er over for denne gang. Drømmer fortsatt om slettvoll-løsning med sofa og stoler med skjørt, men det får bli når vi vinner i Lotto. Nå er jeg superfornøyd med de nye stolene våre. Likte godt gråfargen. Vi har ikke så mye grått i denne delen av huset, så nå må jeg på jakt etter matchende tilbehør. Teppe, gardiner, puter, brikker...











Vi har i hvert fall en pus i riktig farge:-)



En arvet duk med grått mønster, sammen med arvet krydderstativ og lykt fra perfect Home.

- Posted using BlogPress from
my iPhone

1 kommentar:

  1. Så flott. Jeg har vært spent. Spisestuestoler står på min liste også. Nå har vi har fra sju prestegjeld. Det hadde vært greit hvis de hadde vært gode å sitte på. Når vi har middagsgjester så blir vi gjerne sittende tilbords i mange timer/hele kvelden.

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen en kommentar hos meg. Takk for besøket!