søndag 6. september 2009

Et koselig skap







Endelig har jeg fått malt makkeren til servantskapet vi har på badet. Det skal fylles med sengetøy og håndklær. Vi har flyttet det litt rundt, for det passer egentlig ikke noe sted. Foreløpig endte det på badet, men der skal vi ha håndkletørrer, så det må nok stå i gangen. Skapet hadde to ulike grønnfarger inni. Jeg lot den ene være, og malte hvitt over den andre. Både servantskapet og dette er malt i eggehvit. Men, jeg ser at jeg nok liker lys antikk mye bedre. Vi har den på lister, dører og vinduer i hele huset. Så, hvis det trengs et strøk til en gang skifter de nok farge.






Ute begynner det å bli høst. I går brukte jeg mye tid på å rydde i hagen og stable vekk sommerleker og hageputer. I dag var det selvfølgelig sol og utevær... Trist at sommeren allerede er over, - lurer litt på hvor den ble av. Men, vi håper på en fin høst. Og når det regner er det jo mye jeg bør få malt inne :)

3 kommentarer:

  1. Så nydelig det skapet var! Du har en veldig koselig blogg. Det vaskerommet ditt var virkelig lekkert!
    Klem Kari

    SvarSlett
  2. Vakkert skap! Jeg har akkurat fått to slike skap, og de skal på badet. I alle fall det ene, så får vi se med det andre. Men har ikke fått malt det enda... Gleder meg til å ta fatt!

    Høsten er her, det er vemodig, men enda kan det da bli noen varme og solrike dager! Håper på mange av dem :)

    Ønsker deg en fin ukestart! hilsen Margrethe

    SvarSlett
  3. Herlig skap!
    Blir ikke lei disse jeg... Vårt servantskap malte jeg i lys antikk med en sjøgrønn farge inni. Det er ett av mine favorittmøbler.

    Er på let etter en ny sjenk til stuen, men hvor er den????

    Ha ei skjønn uke!
    klem Tove

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen en kommentar hos meg. Takk for besøket!